Marketing szempontból a fogyasztói igények és célok teljesülését érthetjük alatta, még emberibb szemszögből nézve az életvitelbeli szükségletek, hasznosság vagy javak szemszögéből is gondolkozhatunk, de ezek a megközelítések akár mást-mást jelenthetnek különböző történelmi korokban és a fejlettségi/technológiai szinteket végiggondolva is eltérő gyakorlati elemeket jelenthet.
Most egy általánosabb érték szemléletet emelnék ki, amely koroktól független és egyszerre biztosít nyitottságot, átlátóképességet, változtatási képességet és változásokkal szembeni rugalmasságot, az új gondolatok beépíthetőségét és integrációs készségét, döntések és prioritások kezelését, megbízhatóságot és kiszámítható folytonosságot.
Ezek az MMI számára fontos alapértékek, amelyeket építünk és amelyek révén (és ez a kulcs) építeni lehet. Mégpedig valamit vagy valakit "felépíteni", ettől válnak ezen fogalmak értékessé és ezektől válik valaki vagy valami még értékesebbé, legyen az ember, cég, vagy akár valamilyen technológia.