Jövőtudatos gondolkodás (CSR 2.0)
A küldetéstudat és motiváció biztosítása, a hosszú távú fenntarthatóság, egy kiforrott és vonzó cégkultúra, valamint a tudatos márkaépítés olyan üzleti előnyök manapság, amelyek hosszú távon megalapozzák a vállalati sikerességet, a munkavállalói elköteleződést a kitűzött vállalati célokhoz és a kialakított működési szemlélethez, környezethez.
A vállalati társadalmi felelősségvállalási politika (CSR) iránya ezen új sikerfaktorok felé mozdítható az MMI által megfogalmazott Jövőtudatos gondolkodás (CSR 2.0) érdekében. Ehhez fokozatosan össze kell hangolni a vállalati és a munkavállalói célokat az ide vonatkozó kérdésekben. Akár tetszőleges keretrendszer révén (például az MMI által választott SDG célok szerint) elérhető és így kialakíthatók a közösséget formáló szemléletek is.
A közös irányokat jelentő szemléletek már hasznos alapjai a vezetői célok kitűzésének és az átfogó stratégiai gondolkozásnak, a külső és belső kommunikációnak és a a munkavállalói előnyöknek (elköteleződés, felelősségtudat, teljesítménycentrikusság), a cégkultúra pontjainak (gazdaságosság, hatékonyság, ügyfélközpontúság, bizalom) építésének.
Érdeklődés esetén szívesen bemutatjuk a Jövőtudatos gondolkodás (CSR 2.0) brossúránkat és a küldetéstudat építési koncepciónkat!
Felelősségvállalás megújításaA vállalatoknál és szervezeteknél a megkezdett Társadalmi Felelősségvállalási (CSR) politika fókusza a Jövőtudatos gondolkodás (CSR 2.0) felé mozdítható az MMI segítségével. A fenntartható fejlődési célok (SDG) révén ehhez gondolkodási keretrendszert és szélesebb körű vállalati illeszkedést biztosítunk (marketing, HR, üzleti kommunikáció, termelés- és termékfejlesztés oldalakon is), így a vállalati alapértékek mellett egynagyobb hangsúlyt kaphat az egyéni és vállalati küldetéstudat, fenntarthatóság, a cégkultúra és a márkaépítés.
Szemléletváltozás eléréseSzemléletváltozást érünk el a gazdasági szektorban a vállalatok fennmaradásának várható időtartamát meghosszabbító stratégiával.
Ma már nemcsak a portfolió kihasználásán és a profit maximalizálásán, hanem egyéb szempontok figyelembe vételén is nagy hangsúly van, amely hosszú távon is versenyelőnyt jelent. A gazdaságosság mellett a tudatosság, hatékonyság, integritás, innováció, bizalomépítés, ügyfélközpontúság, fejlődéstámogatás, folyamatos inspiráció és képességfejlesztés egyaránt alakítja a cégkultúrát és a külső-belső céges kommunikációt (pl. marketing, PR, HR, üzleti vonalakon, illetve az értékrend iránti elkötelezettség növelésével, a tudatos márkaépítés eszközeivel és üzeneteivel.