Legyen üzenetünk a világnak.
Ez az üzenet nem csak egyedi terméket/szolgáltatást jelent, hanem azon túlmutató víziót, értéket, egyéni értékrendet. Ide tartozik, hogy az MMI Jövőtudatos gondolkodás (CSR 2.0) koncepciója a profitszemlélet átalakítását és kapcsolódó egyéb értékek beépítését is már elismerhetővé teszi a vállalkozások számára az értékteremtés, értékajánlat kialakítás folyamataiban.
Utóbbiban ráadásul a fenntarthatóság társadalomra / üzletvitelre / szolgáltatásokra / egyéni felelősségre vonatkozó szintjeinek átgondolását és értékajánlatokba történő beépítését is beleértjük üzenetként és vállalati közösséget/elköteleződést építő erőként.
Az üzenethez kapcsolódó tartalommarketing pedg arról szól leginkább, hogy társíthatunk plusz gondolatokat a termékeinkhez/témáinkhoz, hogy összekapcsoljunk érzéseket és szakterületeket, amely az ügyfelek/befogadó oldalak döntéseit serkentik. A döntéseink leginkább érzelmi indíttatáson alapulnak, ezt a kötődést kell elérni a kereskedelmi folyamatbna vagy az üzenetek átadásakor.
Ha jelentős mértékben pozitív értékeket és dolgokat tudunk egymással összekapcsolni (javasolt Oxymoron módon újítani az eltérő területek összekapcsolása révén), akkor innovatív és márkaépítő hatása is lesz!
A SMART (intelligens) megoldások arról szólnak, hogy különböző szektorba tartozó vagy eltérő üzleti modellekbe tartozó részmegoldások egymást segítő módon új értéket képviselve már egy magasabb szintű megoldást érnek el.
A digitális transzfomáció (DX) során már újfajta üzleti modellt építünk és kapcsolunk össze a vállalatunk termékeivel, ezáltal új piacok/termékek keletkezhetnek. Az új termék vagy üzleti modell lesz az üzenetünk a világnak, ezzel különböztethetjük meg magunkat a piacon.